رفع سرقت ادبی

ارائه خدمات بازنویسی| پارافریز و رفع سرقت ادبی متون زبان انگلیسی

رفع سرقت ادبی

ارائه خدمات بازنویسی| پارافریز و رفع سرقت ادبی متون زبان انگلیسی

ترجمه تخصصی و پیشرفته مقالات متون فارسی به انگلیسی

علاوه بر ویرایش تخصصی و پیشرفته نیتیو مقالات متون زبان انگلیسی، گروه ترانس ادیتور Trans Editor در زمینه ترجمه مقالات علمی و پژوهشی به سه صورت تخصصی، پیشرفته و فوق پیشرفته (همراه با ویرایش نیتیو Native) فعالیت می کنید.


الف) ترجمه فارسی به انگلیسی بصورت تخصصی: در این نوع اول، ترجمه بصورت کیفیت برنز Bronze خواهد بود. و مترجمین این نوع کیفیت تمامی مدارک کارشناسی ارشد در گروه های مختلف می باشند، که در این سطح؛ کیفیت تخصصی خدمت شما محققین محترم خواهد داد. چنانچه هدف شما از ترجمه متون خود، چاپ مقاله در ژورنال های با نمایه علمی و ترویجی و ISC می باشد می توانید این سطح را انتخاب کنید. 

تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی بصورت تخصصی: یک صفحه استاندارد با 300 کلمه، 10.000 خواهد بود. 


ب) ترجمه فارسی به انگلیسی بصورت پیشرفتهدر این نوع دوم، ترجمه بصورت کیفیت نقره Silver خواهد بود. و مترجمین این نوع کیفیت تمامی مدارک کارشناسی ارشد  و دکتری در گروه های مختلف و همچنین دارای مدرک تافل و آیلتس می باشند، که در این سطح؛ کیفیت تخصصی خدمت شما محققین محترم خواهد داد. چنانچه هدف شما از ترجمه متون خود، چاپ مقاله در ژورنال های با نمایه علمی و پژوهشی و ISI می باشد می توانید این سطح را انتخاب کنید. 

تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی بصورت تخصصییک صفحه استاندارد با 300 کلمه، 15.000 خواهد بود. 


ج) ترجمه فارسی به انگلیسی بصورت فوق پیشرفته (همراه با ویرایش نیتیو): در این نوع سوم، ترجمه بصورت کیفیت Gold خواهد بود. و مترجمین این نوع کیفیت تمامی مدارک دکتری گروه های مختلف می باشند، و تمامی مترجمین دارای مدرک همچنین دارای مدرک تافل و آیلتس می باشند. این نوع ترجمه به اساتید پزشکی توصیه می شوند. در این نوع کیفیت، همراه با ویرایش کامل نیتیو می باشد. 

تعرفه ترجمه فارسی به انگلیسی بصورت فوق پیشرفته (همراه با ویرایش نیتیو)یک صفحه استاندارد با 300 کلمه، 25.000 خواهد بود. 


 شماره تماس سفارش ترجمه و ویرایش : 3949-828-0911   

Emailtranseditor.ir@gmail.com