رفع سرقت ادبی

ارائه خدمات بازنویسی| پارافریز و رفع سرقت ادبی متون زبان انگلیسی

رفع سرقت ادبی

ارائه خدمات بازنویسی| پارافریز و رفع سرقت ادبی متون زبان انگلیسی

گروه ترجمه و ویرایش تخصصی ترانس ادیتور Trans Editor

چهارشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ


گروه خدمات تایپ، ویرایش، صفحه آرایی و ترجمه تخصصی ترانس ادیتور (Trans Editor)، به همت و پشتیبانی محققین و اساتید دانشگاهها، در ارائه زمینه توانایی پژوهش و دانش خود به زبان انگلیسی در ژورنال‌ها و کنفرانس‌های معتبر بین‌المللی (از جمله: مجلات انتشارات الیزیورElsevier ، پاب مد PubMed، آی اس سی ISC، , ای اس آی ISI)  تاسیس شده است. 

هدف اصلی این گروه خدمات ترانس ادیتور عبارتند از:

* ویراستاری فنی و تخصصی متون علمی و پژوهشی مقالات فارسی و پایان نامه های تحصیلات تکمیلی از لحاظ  دستوری، املائی،  تناسب تخصصی واژگانی، علائم نقطه‌گذاری، نگارش و انسجام بندی جملات و پارگراف‌بندی.

* ویرایش نیتیو و مادام العمر توسط شرکت های نیتیو انگلیسی و آمریکایی.

*ترجمه تخصصی، پیشرفته و فوق پیشرفته مقالات فارسی به انگلیسی و  ترجمه انگلیسی به فارسی.

* تایپ و صفحه آرایی متون پایان نامه های تحصیلات تکمیلی

از این حیث، این گروه خدمات ترجمه و یرایش نیتیو ترانس ادیتور، با حمایت و گردآوری جمعی از ویراستاران زبده، مترجمین و تاپیست های فعال در رشته گرایشهای گوناگون سعی کرده است تا قدمی بزرگ در جهت ارائه راهکار علمی در بین دانشجویان و اساتید بصورت خدمات آنلاین تایپ، ویرایش نیتیو، و ترجمه متون فارسی به انگلیسی و ترجمه متون انگلیسی به فارسی در کشور بر دارد. این مرکز، با ارایه  خدمات ترجمه تخصصی مقالات و ویرایش کامل، سریع، دقیق و تمام وقت با بکارگیری از متخصصان خارجی در هر یک از رشته های تخصصی آماده خدمت رسانی به دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم می باشد.

این گروه همچنین افتخار دارد گامی مفید در پیشبرد اهداف علمی کشور برداشته و به عنوان یک ویراستار تخصصی و نیتیو انگلیسی با تضمین ویرایش و گواهی، زمینه ساز پذیرش و چاپ تعداد بیشماری از مقالات ایرانیان در مجلات علمی و بین المللی شده است. 

توجه داشته باشید که این گروه خدمات ترجمه و ویرایش ترانس ادیتور، هرگز در زمینه نگارش مقاله یا اخذ پذیرش و چاپ مقاله در مجلات فعالیت نمی کند. تنها تمرکز این گروه، ارایه خدمات ترجمه تخصصی مقاله فارسی به انگلیسی و بالعکس و ویرایش متون فارسی و ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی، با بهره گیری از  متخصصین و ویراستاران نیتیو و بومی در هر یک از رشته های تخصصی آماده خدمت رسانی به مجلات علمی، دانشجویان، پژوهشگران و اساتید محترم می باشد. 



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی